همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

 
Italy -14- Eleonora Lo Bianco by josephlai0705. 

Eleonora lo Bianco: POLAND, WROCLAW 27.09.2009
            CEV EUROPEAN VOLLEYBALL CHAMPIONSHIPS
            ITALY VS FRANCE
            ELEONORA LO BIANCO (ITA)

Eleonora Lo Bianco by di fiore rosario foto.

Eleonora Lo Bianco #2 (ITA-n.14) by R.Batty.

Eleonora Lo Bianco by di fiore rosario foto.

Eleonora Lo Bianco by Carlo [aka Granchius].

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی